Інтернет-магазин ОКУЛЯРІВ
Catalog

Оплата

Чи є накладний платіж?

Так, ми відправляємо товари з післяплатою, але за умови мінімальної передоплати від 150 грн.

Чому потрібно робити передоплату?

Мінімальна передоплата береться для підтвердження серйозності намірів щодо придбання товару. У разі неотримання товару ці кошти йдуть на сплату послуг Нової пошти.

Чи повернуть мені передоплату у разі відміни (зміни) замовлення?

Так. Іноді бувають випадки, коли вже після оплати замовлення виявляється, що ми не можемо його виконати, або у замовленні робляться зміни у сторону його здешевлення.

У будь-яких випадках ми зробимо повернення надлишково сплачених або усіх коштів на узгоджений з вами рахунок. Зазвичай повернення відбувається за 1-5 робочі дні. З різних причин, буває трохи довше, але то не правило)

Ми переконливо просимо вас не хвилюватися та не нагадувати нам про повернення по декілька разів на день. Ми дбаємо про свій імідж і все, що маємо повернути, обов'язково повертаємо.

Як можна зробити оплату? Чи можна сплатити на карту?

Ми приймаємо оплату виключно на Розрахунковий рахунок. На карти фізичних осіб зробити оплату не можливо.
Нижче є інструкціі як зробити оплату на IBAN з різних банків

Як оплатити з Приват24

Посилання для оплати
1. Перейдіть за посиланням
2. Відкриється Privat24 з уже заповненими даними, введіть тільки суму

Спосіб 2 (легкий)
1. Відкрити Privat24
2. Обрати Платежі
3. У полі вводу написати ПИЛЯК
4. Обрати потрібного ФОПа
5. Ввести суму та оплатити

Спосіб 3 (звичайний)
1. Відкрити Privat24
2. Обрати Платежі
3. Ввести IBAN та всі дані, що ми вам надіслали
4. Ввести суму та оплатити

Спосіб 4 (надлегкий але з іншого пристрою)
1. Відкрити Privat24
2. Сканер (знизу посередені)
3. Зісканувати QR-код
4. Ввести суму та оплатити

Як оплатити з Монобанку

Спосіб 1 (надлегкий, але з іншого пристрою, якщо немає - скористайтесь наступним способом)
1. Відкрити додаток Monobank
2. Обрати Інші платежі
3. Обрати Платіж за IBAN
4. Обрати СКАНЕР (справа від поля для пошуку)
5. Навести камеру на рахунок IBAN: UA653052990000026001011205313
6. Отримувач, для перевірки, Пиляк ВМ
7. Ввести суму
8. Ввести призначення "за товар", можна ввести № замовлення, писати назву товару - не потрібно
9. Оплатити

Спосіб 2 (звичайний)
1. Відкрити додаток Monobank
2. Обрати Інші платежі
3. Обрати Платіж за IBAN
4. Ввести IBAN та інші дані, що ми вам надіслали
5. Ввести суму
6. Ввести призначення "за товар", можна ввести № замовлення, писати назву товару - не потрібно
7. Оплатити

Як оплатити з додатків інших банків

1. Відкрити додаток Банку
2. Обрати Платіж за IBAN
3. Ввести IBAN та інші дані, що ми вам надіслали
4. Ввести суму
5. Ввести призначення "за товар", можна ввести № замовлення, писати назву товару - не потрібно
6. Оплатити

Які ще є способи оплати? Інструкції до них

1. Термінал Приватбанку
Обрати "Оплата товарів та послуг"
Ввести Пиляк, вам запропонує 2х ФОПів, оберіть потрібного
Або ввести IBAN
Далі по інструкції Терміналу
2. Каса Банку

3. Якщо жоден з запропонованих способів вам не підійшов, зв'яжіться з нами, ми спробуємо вам допомогти, або запропонуємо інший.

Доставка

Які є способи доставки товара?

Основний спосіб - Нова Пошта
Укпошта теж можливий, але небажаний і доставка буде довше
Інші Кур'єрські служби - тільки за домовленістю

Як довго доставляється товар?

Зазвичай 1-3 дні.

Зараз у деяких постачальників є затримки на 1-3 дні через загрузку склада (розгар сезону сонцезахисних окулярів)

Деякі товари відправляються у день замовлення (Залежить від часу замовлення), їх ви можете отримати наступного дня від замовлення.
Інші спочатку доставляються від постачальника до нас, а потім до вас, тому потрібно трохи більше часу - 2-4 дні.
Ми намагаємося відправити товар якнайшвидше. Ті товари, що є у нас на складі або ми вже отримали від постачальників ми відправляємо одразу.
Але строки дуже залежать від швидкості відправлення постачальником, на що ми майже не можемо впливати. Особливо у розгар сезону, коли склад перегружений.
Ще одна деталь. Більшість відправлень робиться увечері, з 18 до 20 години. Тому, якщо відправлення йде зі складу постачальника, то на протязі робочого дня, ми часто не знаємо, чи поїде ваше відправлення саме сьогодні.

Ми переконливо просимо вас не запитувати про відправлення товару по декілька разів на день. Це зовсім не сприяє прискоренню відправлення, а навпаки відволікає нас від виконання своєї роботи на непотрібну переписку та пояснення. Ми не забудемо про ваше замовлення) Також, ви можете не хвилюватися про передоплату, що ви зробили. У разі, якщо замовлення чомусь не буде виконане, ми її вам повернемо. Про це - у розділі Оплата.

Окремо про терміни доставки окулярів, в які встановлюються лінзи у майстерні. Таке замовлення може виконуватися від двох до декілька днів, що залежить від багатьох факторів. Приклад: оправа та лінзи замовляються у двох різних постачальників у різних містах, а виконує встановлення третя сторона. Іноді замовити лінзи одночасно з оправою не можливо, тому як майстер має впевнитися, що обрана лінза стане у вашу оправу. Іноді майстерня вже у ході виготовлення окулярів, замовляє інші лінзи. Як у постачальника оправи так і у майстра є своя черга виконання замовлення, може бути загрузка, тощо.
Ми майже не можемо відслідкувати ваше замовлення на етапах постачальник-виготовлення - оправи йдуть від постачальника до майстерні не по одній штуці, а відразу все замовлення, яке має туди йти. Що саме піде у цей день, а що у наступний ми не можемо знати (див. вище про доставку).
Тому задавати питання накштал "Коли відправлять моі окуляри?" на етапі доставки-виготовлення не тільки не має сенсу, але і може затримати обробку замовлень, а можливо й саме вашого.

Що йде у комплекті з окулярами?

Ми відправляємо з окулярами саме той комплект, яким його наділив виробник.
Зазвичай з більшістю окулярів середнього цінового діапазону (до 5000 грн.) у комплекті йдуть: футляр або чохол, салфетка та паспорт (бірочка). Але комплект може й відрізнятися.
Якщо ви хочете точно знати, чим саме укомплектовані ваші окуляри, або у вас є особливі побажання, ви можете обговорити це з консультантом магазину.
Окуляри "високих" брендів до того ж мають фірменну коробку. Але і тут є виключення.

Як пакуються окуляри для відправки?

Окрім комплектного футляра ми пакуємо окуляри у тверду коробку, щоб уберегти їх від пошкодження під час перевезення. Перевіряйте товар при отриманні, за нього несе відповідальність Служба доставки. За більш ніж 10 років роботи інтернет-магазині ще жодні окуляри не пошкоджено під час доставки.
Частина наших відправлень до вас робиться прямо нашими партнерами та постачальниками. Вони теж відправлять товар у повній комплектації та найкращому вигляді, але пакують його по-своєму, без якихось прикрас у вигляді пакетиків, поліграфії, тощо.

Хто сплачує доставку?

Товари від 1000 грн. за доставку сплачуємо ми.
Якщо ви обрали оплату при отриманні, то Нова пошта візьме з вас комісію у розмірі 2% 20грн.

Я отримав номер ТТН, але посилання не відстежується

Для більшості посилань Товаро-транспортна накладна Нової Пошти створюється заздалегідь, а відстежуватися стане лише після того, як посилання поїде безпосередньо до вас. А до того воно ще збирається на складі, може пересилатися між нашими складами або надсилатися постачальником.

ТТН створюється заздалегідь, щоб прискорити відправлення, як тільки ми отримаєм ваші окуляри, або для того, щоб передати його для надсилання нашими партнерами.

Якщо ми надіслали вам ТТН, це означає, що товар вже готується або на шляху і вам слід просто трохи зачекати)

Чому у ТТН Нової пошти є вартість доставки?

У ТТН в будь якому випадку друкується вартість доставки, а після неї в дужках написано, хто саме її сплачує.
У більшості замовлень буде написано, наприклад, таке: "Вартість дост.: 75 грн (відпр., безг-ка)", що означає - доставку сплачує відправник безготівково. Відповідно, якщо за умовами магазину доставку сплачує клієнт, то буде: "(одерж., г-ка)".

Ми надсилаємо вам ТТН завчасно саме для того, щоб ви могли перевірити чи все вірно. Відправлення частково заповнюється автоматично по наданим вами даним, а частково коригується менеджером і, на жаль, іноді можуть бути помилки. Ми вдячні вам за те, що ви перевіряєте і вчасно виправляєте можливі похибки.

Повернення товарів та коштів

Я зробив передоплату, але з якоїсь причини замовлення не може бути виконаним, чи отримаю я повернення передоплати?

Так, отримаєте.
Не часто, але іноді бувають випадки, коли вже після підтвердження замовлення й отримання передоплати виявляється, що товар не може бути відправлено*.
У такому випадку, ми сповістимо вас, запропонуємо доступні шляхи вирішення і, якжо жоден не задовольнить вас, повернемо кошти на вашу картку.

* Чому товар не може бути відправлено (деякі приклади):
- постачальник підтвердив наявність товару, а потім не зміг виконати замовлення;
- при перевірці товару безпосередньо перед відправленням виявилися дефекти, а товар останній;
- товар було втрачено Кур'єрською службою, тощо.

Як бачите, іноді бувають прикрі випадки, на які ми не можемо впливати. Просимо з розумінням поставитися, до можливої накладки, якщо вона сталася саме з вами, а ми постараємося зробити все можливе, що залежить від нас, щоб такого не трапилося)

Я повністю оплатив товар, але вирішив його повернути...

Ви відправляєте товар на адресу, узгоджену з нашим менеджером
Оплата доставок в обидві сторони - за рахунок Клієнта, за винятком випадків, якщо товар повертається з вини магазина - через брак та інше.
Ми повернемо вам кошти за товар упродовж 1-7 днів після отримання і перевірки. Або відправимо інший товар, якщо узгодили саме це.
Про повернення коштів докладніше - у розділі ОПЛАТА
0
0