Інтернет-магазин ОКУЛЯРІВ
Каталог

    Ви можете бути впевнені у оригінальності та справжності товарів, представлених у нашому магазині! Ми працюємо лише з офіційними постачальниками та представниками брендів.

    Ви можете повернути сонцезахисні окуляри протягом 14 календарних днів з моменту придбання, якщо вони в тому ж стані та в упаковці, що й на момент покупки (без пошкоджень, подряпин та сколів).

    На всі окуляри діє гарантія 6 місяців з моменту покупки.

    Якщо протягом цього терміну ви виявили явні або приховані дефекти товару, ми зобов'язуємося повернути сплачену суму, зробити ремонт виробу або надати аналогічний товар (у разі наявності на складі).

    Заміна товару відбувається за наш рахунок.

    Що потрібно зробити для повернення за гарантією:

    Якщо ви хочете здійснити повернення або обмін за гарантією, будь ласка, зв'яжіться з нами одним із способів зв'язку в розділі Контакти.

    Дальші кроки:

    1. Ви надсилаєте нам фотографію товару із браком, а також опис та фото пошкодження.
    2. Ви повідомляєте кращий спосіб обміну або повернення вартості товару та рахунок, на який ми переказаємо гроші.
    3. Ви надсилаєте нам товар Новою Поштою (витрати будуть компенсовані)
    4. Якщо пошкодження буде визнано браком, ви отримаєте повернення вартості вашого замовлення на ваш рахунок протягом 10 роб. днів після отримання товару.

    У разі потреби факт браку встановлюється разом із виробником виробу.

    Гарантія анулюється у таких випадках:

    • Якщо виникнення дефекту пов'язане з порушенням умов зберігання та/або використання товару (у спірних ситуаціях потрібен висновок незалежної експертизи).
    • Якщо виникнення дефекту викликано хімічним або механічним впливом, не передбаченим загальноприйнятими нормами експлуатації.
    • Якщо дефект виник унаслідок нещасного випадку або форс-мажорних обставин.
    • Якщо виріб ремонтувався.
    • Після Гарантійного строку (180 днів), незалежно від терміну експлуатації товару.
    • Занадто затягнуті або недостатньо затягнуті гвинти завушників не є браком для окулярів.
    • Відкручені або втрачені болтики та гайки не є причиною для повернення. Таку неприємність можуть усунути в будь-якій оптиці за сущі копійки, що значно нижче за вартість пересилання.
    • Вчасно закручуйте гвинти та гайки і ви не втрачатимете їх.

    Що потрібно зробити для повернення протягом 14 днів

    • Для повернення вам необхідно пред'явити сам виріб з усіма комплектуючими й в тому ж вигляді, що і на момент покупки. 
    • Для отримання детальних інструкцій слід звернутися до кол-центру Ochki.ua.
    • Вартість доставок у цьому випадку - за рахунок Покупця.
    • У деяких випадках, якщо товар був доставлений для вас "на замовлення", таке повернення може бути неможливе за умовами договору, гарантія якості при цьому залишається незмінною - 6 місяців.
    X
    0
    0